Oldalmegjelenítések:

2011. április 25., hétfő

A 7 éves ikrek

Az ikrek, Lackó és Bence 1. születésnapjára sütöttem én a tortát. Két kis gesztenyetortát. Utána saját lakásba költöztek, a szülinapi tortákat is úgy rendelték. Az idén említette a menyem, hogy már milyen drága egy torta... és hogy meg kellene tanuljon tortát sütni. Felajánlottam, hogy addig is, ha megfelel, én szívesen megsütöm kicsi Kincseimnek a szülinapi tortát. Tetszett az ötlet, megbeszéltük, megsütöttem.  Kicsinyeimnek egy kitétele volt, hogy sok hab legyen rajta...:) Tölteléke a képviselő fánk tölteléke szerint készült. A rács díszítéseket is - életemben először - magam készítettem... Remélhetőleg nem utoljára:)) A menyem is besegített, a díszítésnél a hab rózsákat ő nyomta a tortára:) 

2 megjegyzés:

Marika írta...

Nagyon aranyosak! Isten éltesse őket nagyon sokáig!!
Gondolom nagyon büszke nagymama vagy, van akikre!!

Roza írta...

Köszönöm, Marika!
Az, hogy imádom őket, az enyhe kifejezés:) És ami számomra nagyon fontos, ők is nagyon szeretnek engem...
Várom, a kisebbik fiaméknál is legyen kisunoka és akkor teljes lesz a boldogságom - rám is fér. A sok betegség nagyon-nagyon visszavetett fizikailag, mentálisan. De dolgozom rajta, hogy végleg felülkerekedjek a problémákon:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...