Oldalmegjelenítések:

2011. május 25., szerda

Tarhonyás-lecsós csirke

Sokszor előfordul, hogy nagyon nincs kedvem főzni. Aztán mégis rábeszélem magamat - enni, ugye, muszáj - és nagy nehezen kitalálok valamit, ami nem is tart sokáig, és ízletes is. Így volt ez ma is. Körülnéztem a fagyasztóban és találtam kb. fél kg csirkeszárnyat. Körülnéztem a kamrában, találtam egy üveg lecsót. No, uccu! Ezzel már lehet kezdeni valamit:)

Hozzávalók:
( 2 személyre)

1 ü. natúr lecsó
1 nagy fej vöröshagyma
4 egész csirkeszárny
2 marék tarhonya
3 evőkanál étolaj
1 mokkáskanálnyi Erős Pista

Elkészítése:

A csirkeszárnyakat 3 felé, a vöröshagymát vékony szeletekre vágtam. Az olajon, picit megsózva, fedő alatt üvegesre pároltam a hagymát. Ráöntöttem az üveg natúr lecsót. Hozzáadtam az Erős Pistát. Kis ideig forraltam, majd beletettem a csirkeszárnyakat. Sóztam, majd addig főztem fedő alatt kis lángot, amíg a hús megpuhult. Ekkor hozzáadtam a tarhonyát, elkevertem és lassú tűzön kb. 15-20 percig főztem. Időnként megkevertem. Ekkor lezártam a gázt, az edényt pedig lefedve betettem a mikróba. Nem kapcsoltam be, csak azért tettem oda, mert ott kevés a hely és a saját melegében készre tudott párolódni a tarhonya.


Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...