Oldalmegjelenítések:

2011. július 16., szombat

Az eljegyzésről.

Egy nagyon jó hangulatú estét tudhatunk magunk mögött. A fiatalok mindent aranyosan és alaposan megszerveztek. Jó volt együtt lenni, megismerkedhettem Zsófika szüleivel, testvéreivel, egyik nagyszülőjével.
Már az esküvő pontos dátuma is meg van, 2012. május 26.
Nagyon finom volt a vacsora, finom italok voltak, desszert, fagyi (én személy szerint alkoholmentes sört fogyasztottam, lévén utána autóztam).

(Zsófikám aranyosan megemlékezett erről a blogomról is, mondván, jó hasznát veszi. Ennek nagyon örülök:)
Ezek után blogomat utólag is Zsófikámnak ajánlom, sok szeretettel:)

Itt tartották az eljegyzést:

6 megjegyzés:

María írta...

Még egyszer gratulálok az eljegyzéshez. Az esküvő dátumát szerintem elírtad, mert már csak 2012-ben lesz május 26-a :). Aranyos a "Kislány", hogy így megemlékezett a blogodról. Legnagyobbikom Barátnője is rendszeresen olvassa az enyémet, és szívesen készíti el az ételeimet. Nekem is nagy öröm ez, gondolom Neked is, hogy Zsófika is ilyen lelkes, jó helyről tanul, az vitathatatlan!!

Roza írta...

Köszönöm, Maria:) A gratulációt, a figyelmességedet is:)

Marika írta...

Az nagyon jó, hogy jó hangulat volt. Kissé sárga vagyok, mert nem ehettem a sok finomságból! :) Büszke lehet a Zsófika, hogy egy ilyen blogot ajánl fel neki a "fogadott anyukája"!!

Roza írta...

Marika, pedig sokat gondolkodtam, két menyem van... Hogy mit szól a másik, ha Zsófikának ajánlom ezt a blogot... De E. menyem, az ikrek anyukája nagyon jól főz, neki már nincs szüksége "mankóra". Kizárva meg ő sincs a betekintéstől.
Zsófikám most kezdi a háziasszonykodást, ő gyakran benéz, megnéz, felhasznál belőle amire szüksége van.
Mert csak sértődés ne legyen! Hiszen mindegyiküket nagyon szeretem:)

Vali írta...

Gratulálok az ifjú párnak. Sok sikeres főzést a menyasszonynak!

Roza írta...

Vali, köszönöm a jókívánságodat.
Nagyon örülök, hogy ismét erre jársz.

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...