Oldalmegjelenítések:

2011. július 23., szombat

Húsos spagetti

Hozzávalók:
(2 személyre)

35 dkg spagettitészta
25 dkg darált hús (vegyesen sertés-marha)
2 fej vöröshagyma
3-4 evőkanál étolaj
bazsalikom levél
petrezselyemlevél
bors


Elkészítése:


Én bármilyen spagetti készítésekor először a ragut készítem el.
Az olajon megpároltam az apróra vágott vöröshagymát, amit picit megsóztam és fedő alatt pároltam puhára.
Ekkor hozzáadtam a darált húst, amit nagy lángon pirítottam, sóztam, borsoztam, majd kisebb lángon, többször megkevergetve pároltam készre.
Sós vízben kifőztem a spagettit, amit leszűrtem és az elkészített ragura öntöttem, majd jól elkevertem.
Megszórtam frissen vágott bazsalikom és petrezselyemlevéllel.
Tálalásnál ketchupot és tejfölt kínáltam. (Én inkább tejfölösen szeretem:)

6 megjegyzés:

trollanyu írta...

Roza, finomat főztél:) A spagetti a gyereke kedvence nálunk, bármilyen szósszal nyerő:)

Roza írta...

Csak egyszerű, szombati ebéd:) De szeretjük:)

María írta...

Szerintem is finom lehetett!!
Nézz be hozzám légyszíves, játékra szeretnélek invitálni!!

Roza írta...

Köszönöm, Maria, megyek:)

Vicuska írta...

Tegnap ezt főztem, a bazsalikomot kihagytam, nem volt itthon, tejfeles káposztasalátával csúsztattuk, nagyon finom volt! Az oroszok ezt a kaját úgy hívják, hogy "makaroni po flotszki", örülök, hogy eszembe juttattad :) Ők csak hagymát, sót és borsot használnak hozzá. A főtt hús ledarálva megy hozzá, vagy így, ahogy a leírásodban szerepel.

Roza írta...

Én meg azt hittem, feltaláltam a kályhacsövön a lyukat:)))

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...