Oldalmegjelenítések:

2011. július 20., szerda

Végül csak sikerült kitalálnom, mi legyen az ebéd...

Csak még neve nincs:))
Valami olyan lesz, hogy Csípős-pikáns csirkeszárnyak narancsos rizzsel, sárgarépás salátával.


Hozzávalók:
(4 személyre)

12 db csirkeszárny
kb. 1 dl étolaj

A páchoz:
1 narancs leve
kevés reszelt narancshéj
2 evőkanál chilli-szósz
2 evőkanál chillis ketchup
1 evőkanál halszósz (só helyett)
1 evőkanál szójaszósz
késhegynyi őrölt gyömbér
késhegynyi őrölt fekete bors

Elkészítése:
A csirkeszárnyakat alaposan megtisztítottam, a gázláng felett szőrtelenítettem, végét levágtam. Egy akkora lábasban, amibe a csirkeszárnyak kényelmesen beleférnek, felforrósítottam az olajat. A jól kikevert pácba mártogattam egyenként a szárnyakat, és bőrös felükkel lefelé az olajba rakosgattam. Kicsit pirítottam, megfordítottam, másik felét is pirítottam, majd az előmelegített 220 fokos sütőbe tettem lefedve, ahol is 45-50 percig, időnként megforgatva a szárnyakat,   sütöttem őket.  Ekkor a fedőt levettem, és fedő nélkül pirítottam őket még kb. 10 percig.

Köretnek narancsos rizst készítettem, mellé pedig sárgarépás salátát.

6 megjegyzés:

mellissina2 írta...

Kedves Roza!!!
Nagyon tetszik ez az ebéd nekem!!!nagyon szépek a szárnyak,és a köret nagyon guszta!!!!

Csilla írta...

Kedves Roza!
Nézz be hozzám kérlek, egy díjat szeretnék adni! :)

Roza írta...

Mellissina, köszönöm:)

Csilla, köszönöm, megyek:)

María írta...

Nagyon tetszik az ebéded, kérni akartalak, hogy írd le a köret és saláta receptjét is, de mindkettőt megtaláltam a cimkék között :)

Vicuska írta...

Nagyon finom ebéd készült!

Roza írta...

Maria, bocsi, de még nem íródott bele a köret és a saláta... Mielőbb pótolom.

Vicuska, köszönöm szépen:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...