Oldalmegjelenítések:

2011. november 16., szerda

Spenót tükörtojással.

Ma eredetileg, sőt gyakorlatilag is, volt spenót bundáskenyérrel, mert én azzal szeretem, de a párom tükörtojással és burgonyával kérte.


A tükörtojást én úgy készítem, hogy kevés olajat öntök egy serpenyőbe, még hidegen beleütöm a tojásokat, utána teszem kis lángra és szép lassan addig sütöm, amíg a fehérje szépen megszilárdul, de a sárgája icipicit még lágy marad. Tálaláskor picit megsózom. Ha addig sózzuk meg, amíg a tűzön van, opálosra válik a sárgája, nem lesz szép fényes és sárga.
1 adag szénhidráttartalma: 22 , 5 dkg spenót (1 dl tej, 2 dkg liszt), 15 dkg burgonya, tojás: 52 , 1 gramm ch

15 megjegyzés:

Adél írta...

Én is tükörtojással szeretem.Elfogadnám most ebédre,elég rég ettem már spenótot.

Roza írta...

Jöhettél volna, megosztottuk volna Veled:)

Hobbychef írta...

Bár a spenótfőzelék nem a kedvencem, de látványnak guszta. Kukkants be a toplistába!

Éva írta...

Sajna , de nem szeretem a spenótot! A krumplit tükörtojást kedvelem, sőt a sóskát is de nem tudom megmondani hogy miért a spenóttal nem vagyok jóba!

Roza írta...

Hobbychef, köszönöm szépen!:))) Megnéztem!:)

Évám, van ilyen:)

mellissina2 írta...

Ma nálunk is spenót volt,csirke falatokkal!!! Szeretem a spenótot,tükörtojással,bundás kenyérrel stb.A burgonyából pogácsa készült!!!!

trollanyu írta...

A spenót az első számú kedvencem:) Nagyon szeretem magában is, krumplival is, tojással. Szívesen ebédeltem volna nálad ma:)

wanna írta...

Én is nagyon szeretem a spenótot, minden formájában. Készítek belőle, pestót, levest...
Jó módszer a tükörtojás sütésre. Átveszem!

marisz57 írta...

A spenót még csak hagyján, de a tükörtojás!
Roza, én nálad ma éhen maradtam volna. A tükörtojást így, hogy folyós a sárgája, nem tudnám megenni. Én úgy szoktam sütni, hogy megfordítom.
De hát ízlések és pofonok különbözőek.

Emoke írta...

Én imádom, így vagy úgy, mindegy. :) Megenném!!! :)

María írta...

Én is beállok a sorba, jöttem volna hozzád ebédelni. Imádom a spenótot, jó fokhagymásan, tükörtojással, vagy bundás kenyérrel, de ha marad, hidegen, magában is. Csak sok legyen :)!!

Roza írta...

Lányok, aki szereti, annak egészségére!:) Benneteket legközelebb meghívlak egy spenótos ebédre!:)

Marisz drágám! Ezzel a módszerrel, ahogy én csinálom, ha kicsit tovább hagyom, esetleg beteszem a sütőbe, megsül a sárgája is, mégis szép marad. De ezt csak úgy mondom, csináljad csak úgy, ahogy neked jólesik!:)

Megjegyzem, én a lágytojást is nagyon bírom szeretni:))

Roza írta...

Wanna drágám lemaradtál a válaszomról:(
Örülök, hogy megtetszett a módszerem. Sok ideig tartott, amíg kikisérleteztem, mert előtte mindig jól megbarnult a fehérje. Szoktam még sütőben is készíteni, de akkor nagyon kell ügyelni, mert pillanatok alatt megszilárdul a sárgája is. Viszont akkor is szép tükörtojás marad:)

MJ írta...

Egyszerű, de nagyszerű!
Popey párti vagyok. :))

Roza írta...

MJ, azért is nőttél nagyra!:) Már Édesanyád is megmondta...:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...