Oldalmegjelenítések:

2011. december 4., vasárnap

Advent 2. vasárnapja


Nálunk ma érkezik a Mikulás, mivel az ikrek most vannak itt:) Nagyon izgatottak:) Csendesen keltem fel, mégis felébredtek mind a ketten:) 


A kocsonyáról még annyit: drága jó Édesanyám - pedig főzött életében elégszer kocsonyát -, másnap reggel nagy izgalommal szaladt megnézni, megaludt-e a kocsonya? Nos, hát én is így vagyok:)) A szokásokat úgy látszik, csak teljesen érdemes átvenni:) Reggel nekem is az volt az első, hogy megnéztem, rezegnek-e azok a kocsonyák:))


5 megjegyzés:

trollanyu írta...

Szép adventi vasárnapot nektek és jó Mikulásozást:) Meg jó étvágyat a rezgős kocsonyához:)

Roza írta...

Trollanyu, köszönjük:) Reggelire megkóstoltam a kocsonyát, háááát isteni finom:))

Juci írta...

Szép tiszta, azaz átlátszó! Ez az igazi kocsonya.
Örvendek, hogy összeállt. Gondolom nagyon szerette a családod!

Roza írta...

Juci, tudod hogy van ez: ilyenkor büszke vagyok magamra, hogy szép lett a kocsonya:) Nagyon ügyelek, hogy ne legyen zavaros.

Gabriella írta...

Jól néznek ki ezekben az üvegtálkákban! Én nem szoktam kocsonyát készíteni, de Anyukám mindig készít és Ő is mindig valamikor az ünnep előtt (szerintem most is fog a napokban, nála ez kihagyhatatlan:). Bevallom, Én csak az "üres" kocsonyát szeretem > így hívom, hogy "üres", amiben nincs semmi, csak maga a kocsonya > azt viszont ki nem hagynám! :)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...