Oldalmegjelenítések:

2011. december 18., vasárnap

Elérkezett Advent 4. vasárnapja

Mindenkinek, aki erre jár, áldott, békés, örömteli ünnepvárást kívánok!


Ádventi gyertyák

Meggyulladt az első gyertyám
Ádvent első vasárnapján.
Hosszú percekig néztem a lángját,
Eszembe juttatta az Úr Jézus jászlát.
Ott jártam gondolatban én is,
Hallottam róla, de meglepett mégis.
Az a kép, amit itt láttam,
Nem volt olyan, mint vártam.

Meggyulladt a második gyertyám
Ádvent második vasárnapján.
Hosszú percekig néztem a fényét,
Eszembe juttatta a csillag tündöklését.
Messze-messze elmentem,
Hogy láthassam végre Mesterem.
Csillag fénye hosszan vezetett,
Siettem, hogy megleljem a gyermeket.

Meggyulladt a harmadik gyertyám
Ádvent harmadik vasárnapján.
Megéreztem kellemes melegét,
Eszembe juttatta az Isten szeretetét.
Az Isten elküldte a Megváltót.
Mégsem nyitottak Neki ajtót.
Az Isten lealázta hozzánk magát,
Elküldte egyetlen szeretett Fiát.

Meggyulladt a negyedik gyertyám
Ádvent negyedik vasárnapján.
S ahogy a gyertya szélén folyt le a viasz,
Eszembe jutott az egyetlen vigasz.
Hogy nekem is megszületett a Megváltó,
Szívemen nyitva van neki az ajtó.
Ádventkor született meg nekem,
Most már Uram és Mesterem.

9 megjegyzés:

Agnes. írta...

Szep, aldott Vasarnapot kivanok mara:)

Nagyon szep a vers!

Rózsa írta...

Gyönyörű vers, köszönöm.
Neked és szeretteidnek, áldott várakozást kívánok.

Roza írta...

Ágnes, Rózsa én is köszönöm:)

wanna írta...

Kedves Róza! Köszönöm ezt a szép verset, boldog, békés adventet-várakozást kívánok én is.

Roza írta...

Wanna, köszönöm!:)
(Hú, de csini képed van!:)

trollanyu írta...

Roza, Nagyon csodás verssel örvendeztettél meg minket, köszönet érte:) Nektek is boldog adventet és jó készülődést:)

María írta...

Roza! Köszönjük - Neked és családodnak is békés Adventet kívánok!!

Katalin írta...

Nagyon szép a versed!

Roza írta...

Trollanyu, ott a távolban is legyen örömteli az ünnepi készülődés!

Maria, köszönöm:)

Katalin, köszönöm:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...