Oldalmegjelenítések:

2011. december 9., péntek

Véres hurka tört burgonyával, párolt káposztával

A múltkor nagy igyekezetemben kútba esett a véres hurkáról készítendő képem:) Most jobba ügyeltem, nem felejtettem el megböködni, így aztán nem is fakadt ki:)
Elég későn, 14:30-kor ebédeltünk (délelőtt a városban, a háziorvosnál voltunk a szokásos havi viziten), de érdemes volt idáig várni:) Nagyon finom volt! Igaz, ez nem az én érdemem:)
Íme: véres hurka tört burgonyával, párolt káposztával.

Annyit azért elárulok, hogy most,az időszűke miatt a párolt káposztát savanyú káposztából készítettem. Annyi a különbség, hogy így külön ecetet nem tettem bele. Cukrot pedig ízlés szerint tettem.

10 megjegyzés:

Ani írta...

Hogy te milyen jót ettél! Nagyon szeretem a kifinomult konyhát...na de Ezt is ám! Tiszta szerencse, hogy nem ültem az asztalotoknál, mert egy morzsát sem hagytam volna nektek!)))

Éva írta...

Nagyon guszta így káposztával igazi disznótoros ebédetek volt!

wanna írta...

Hát igazi friss hurkát, véreset vagy másat nem is ettem még, csak amit vásárokon lehet kapni, de gondolom az nem olyan, mint egy jó disznótor. Ezt megkóstolnám! A párolt káposzta igazán passzol hozzá, akár savanyú, akár édes. Jó kombináció!

trollanyu írta...

Én magam nem szeretem a hurkát, de a család mit nem adna egy ilyen vacsoráért:) Nagyon fincsi lehetett, én a sült kolbászt szeretem nagyon,de hát itt olyan nincs, mint otthon:)

Lívia írta...

Szeretjük mi is a hurkát, kolbászt, - én a véreset nem csak a májasat. Szoktunk mi magunk is készíteni igazi jó házit, de a környékünkön is van egy árus, aki teljesen a mi ízlésünk szerintit készíti, igazi jó házi az is. Az én blogomban is megtalálható a recept. A párolt káposztát is nagyon szeretem, de jó lehetett a savanyú káposzta is.

Roza írta...

Tea, nem lehet mindig csak a kifinomult konyha ételeit enni...:)) Vissza kell nyúlni a gyökerekhez:)

Éva, az ám!:)

Wanna, egyszer meg kellene kóstolnod egy igazi házi készítésűt...:)

trollanyu, a sült kolbász se kutya!:)

Lívia, párolt káposzta volt ez is, de savanyúból készítettem. Hamarabb készen van és észre sem igen lehet venni a különbséget.

Rózsa írta...

Nagyszerű ebéd, én a párolt káposztát mindig savanyúból készítem, az egész család szereti.
Szép hétvégét kedves Roza:)

Roza írta...

Köszönöm Rózsám, viszont kívánom Nektek is!:)

Gabriella írta...

Fincsi ebédetek volt! :) Nálunk is hurka volt valamelyik nap (véres és májas is egyaránt) > csak nem ebédre, hanem vacsorára, mert hétköznap mindenki ezer felé szalad/dolgozik, emiatt olyankor csak a vacsora a közös > a vacsora nálunk a fő étkezés, sajnos hét közben az ebéd ki-ki maradozik. :(
Anyukáméktól szoktunk "disznóságokat" kapni, finom hurkát készítenek, de a Tietek is nagyon jól néz ki a tányéron... :))

Roza írta...

Gabriella, biztosan a tiétek is nagyon finom. A lényeg, hogy házi. Nem baj, ha a vacsora a közös, az a fontos, hogy együtt étkezzen a család.

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...