Oldalmegjelenítések:

2012. február 4., szombat

Európai Év Fája Verseny (szavazzatok!)

Kati (Makacska Konyhája) felhívása nyomán - miután jobban körülnéztem az Európai Év Fája Verseny honlapján - örömmel tapasztaltam, hogy magyar vonatkozású fa is versenyben van. Mégpedig Az öreg hárs (Somogy m., Felsőmocsolád) Én eddig még nem hallottam róla, de végre egy jó cél - nem politika, nem pénz - érdekében kérhetlek Benneteket arra, hogy Ti is szavazzatok! Magyarok a magyar fára (igaz, én Kati fájára is szavaztam, de ezt nem bántam meg.)

A verseny az idén február 1-29 között tart!

Ezen a linken mindent meg lehet tudni:

Még annyit: ha véletlenül rögvest az jelenne meg, hogy szavazatát elfogadtuk, kattintsatok a "Történet és szavazás" lehetőségre, mert ez még az én szavazásom volt. De máshogyan nem tudtam ide betenni!

Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...