Oldalmegjelenítések:

2012. március 30., péntek

Húsvéti ajánlat - játék 2.

Addig-addig halogattam az előző felkérésre az ajánlat elkészítését, hogy megérkezett a második felkérés is.
Ez az invitálás Mariatól  érkezett.
A feltételek változatlanok:
1. Bejegyzést írni "Húsvéti ajánlat" címmel
2. Ajánlatot írni, húsvétkor elkészíthető ételekről.
3. Meghívni 10 bloggert a játékra.

Tehát, az én húsvéti étel ajánlatom (receptek a blogomban megtalálhatóak):

Reggelire a hagyományos sonka-tojás-újhagyma hármasa:)

Ebédre Becsinált leves, májas daragaluskával
Kacsasült, narancsos mártással
Fokhagymás báránysült
Egybensült bőrös sertéscomb burgonyával
Vegyes friss saláta

Sárgarépás saláta
Desszertnek pedig Vasutast
Nápolyis csokiszeletet
- mellyel a locsolókat is megkínálhatjuk - ajánlom.

Most pedig a bloggerek, akiknek az ajánlatára kíváncsi lennék:

1. Timi
2. Rózsa
3. Zsuzsiga
4. Nea
5. Eszter
6. Gesztenye
7. Kata
8. Erika
9. Kata
10 Marika

Remélem, senki sem sértődik meg... Van, akit már többen is hívtak, őket természetesen én kihagytam...

17 megjegyzés:

Seffer Lilla írta...

Nagyon tetszik az összeállításod!

Katalin írta...

Szép válogatás, finomak lehetnek!

María írta...

Nagyon finom ételeket hoztál az ajánlatba! Az édességek kivételével mindet szívesen kóstolnám :)!!

Czakó Mariann írta...

Kedves Roza, nagyon finomak lehetnek az ételeid ! Látom elkéstem, de én is játékra szeretnélek invitálni, ha még van kedved hozzá nézz be hozzám. :-)

Csilla írta...

Remek ajánló! A nápolyis a férjem kedvence. :) na jó, meg az enyém is :)))

trollanyu írta...

Remek összeállítás Roza:) Kellemes készülődést kívánok:)

Lívia írta...

Szuper jó összeállítás, mindegyik nagyon finom lehet.Jó készülődést, egy hét és itt van a lehetőség az újabb remek ételeid készítésére.
Köszönöm a játékra hívásod, kedves vagy, hogy rám is gondoltál, értékelem is nagyon, de nem fogadom. Már jó ideje úgy döntöttem, hogy sem díjat, sem játékba hívást nem fogadok. Éppen tegnap hívott pont ebbe a játékba Tücsök Bogár és neki is ezt írtam. Nem vagyok híve ezeknek a küldözgetéseknek. Örömmel fogadom viszont a receptemhez való hozzászólást.
Ne haragudj érte.

Rózsa írta...

Csodálatos az ajánlatod kedves Roza.
Köszönöm a meghívást, nagyon jól esett, bevallom kicsit felkészületlenül ért, mivel nem gasztró blogom van, de valahogy fel fogom magam találni és részt veszek a játékban.
Kellemes készülődést kívánok.

Roza írta...

Köszönöm szépen Mindőtöknek.

teller-cake írta...

Hozzád is szívesen beugranék Húsvétkor... :-)

wanna írta...

Jó kis ajánlat, és nemcsak húsvétra!

Gabriella írta...

Kedves Roza! Nagyon szuper az összeállításod - főleg az újhagyma-tojás-sonka összeállítás fogott meg nagyon, mert mindhármat annyira imádom!! De a vegyes saláta is nagyon-nagyon tetszik... ááá, mindegyik! :))

Hobbychef írta...

Úgy látszik, én lekéstem, mások már megelőztek a játékra való invitálásban.

Roza írta...

Teller-Cake, ha erre jársz, szívesen látlak!:) Csak nem biztos, hogy ezek az ételek készülnek:(

Wanna, a kedvenceinket ajánlottam:)

Gabriella, én is imádom, mivel ezt az összeállítást egyes egyedül húsvétkor fogyasztjuk.

Hobbydhef, köszönöm szépen, hogy hívtál volna.

Gesztenye receptjei írta...

KÖszönöm szépen a meghívást. :-)

Marika írta...

Köszönöm szépen a meghívást! Nagyon kedves tőled, hogy rám is gondoltál! Imádok játszani! Nem tudom, hogy mennyire sikerül teljesítenem a feltételeket, mert időhiányban szenvedek, de...megpróbálok minden tőlem telhetőt! :) A Te ajánlott menüsöröd nagyon csábító! Jövök hozzád locsolni! :))))

Roza írta...

Gesztenye, Marika, köszönöm a visszajelzést!:)
Persze Marika, várlak!:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...