Oldalmegjelenítések:

2012. augusztus 25., szombat

Nagyon hőséges volt ma az idő:(

Nem sok kedvem volt főzni... Éppen ezért döntöttem egyrészt a savanyú tojásleves mellett, ami savanykás ízével kellemes a nagy melegben is.

Másrészt a fokhagyma mártás lett a kiválasztott, lévén, hamar elkészül, nem kell sok időt a konyhában tölteni. Arról nem beszélve, hogy én kifejezetten szeretem!:)
Nos a fokhagyma mártás csak az én kedvencem, ezért a páromnak a fagyasztóból bányásztam ki egy adagnyi töltött paprikát, amihez főztem egy kis krumplit.

3 megjegyzés:

Rózsa írta...

Bizony ebben a nagy melegben, nekem sincs nagyon kedvem főzni, holnapra mondják a lehülést.

Roza írta...

Jajj Rózsám, igaz, még korán van, de nem úgy néz ki, mint ami le akarna hűlni:( Ragyogó napsütés, egy szál felhő se:(

Hobbychef írta...

Kánikulában tényleg hűsítő lehet ez a leves, a töltött paprika bármikor jöhet.

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...