Oldalmegjelenítések:

2013. március 22., péntek

Szardellás-tejfölös spagetti

Már megint az a nap volt, amikor halvány fogalmam sem volt arról, mit kellene főzni. Egy biztos pont volt: ebédnek lennie kell!
Körülnéztem, gyorsan kitaláltam, hogy a leves legyen dauerolt leves (tudjátok, az a kínai zacskós, amiben benne van az a dauerolt tészta:)) és legyen spagetti. Aztán tovább nézegelődtem, mikor is ráakadtam egy doboz szardellára. Már régóta szerettem volna elkészíteni, de valahogy mindig elmaradt. Most nem halogattam tovább:))
Hozzávalók:
(2 személyre)

25-30 dkg spagetti
1 fej vöröshagyma
1 doboz szardella
kevés szardellapaszta
bors,
metélőhagyma
tyúkhúr
1 dl tejföl v. tejszín

Elkészítése:

A szardelláról leöntöttem az olajat, abba az edénybe, amiben készítettem a mártást. A vöröshagymát apró kockákra vágtam és a szardella olaján üvegesre pároltam. Közben a szardellát szintén apróra összevagdostam (nem tudtam, hogy szinte el is fog tűnni:) és a hagymára öntöttem. Borsoztam, majd kevés szardellapasztát nyomtam bele és elkevertem 1 dl tejföllel. Szórtam bele még metélőhagymát és apróra vágott tyúkhúrt is.
A közben kifőtt spagettit beleszedtem a tejfölös-szardellás mártásba és jól összeforgattam.
Tálalásnál még metélőhagymát és tyúkhúrt szórtam a tetejére.
Finom íze volt, de látszani a zöldeken kívül nem látszott semmi:) Legközelebb talán nagyobb darabokra vágom a szardellát, ill. legalább 2 dobozzal használok fel.

3 megjegyzés:

teller-cake írta...

Még sosem használtam szardellát ételkészítésre, de meghoztad a kedvem! ;-)

Adél írta...

Kedves Roza. Az Éva által indított húsvéti játékra szeretnélek felkérni. Fogadd szeretettel és kellemes húsvéti ünnepet kívánok neked !

Roza írta...

Teller-Cake, örülök:)

Aleda, köszönöm szépen:) Én is viszont kívánok Neked kellemes húsvéti ünnepeket!

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...