Oldalmegjelenítések:

2013. március 14., csütörtök

Tejbegríz rántva, csokipudinggal

Az itt található leírás alapján készítettem el a saját verziómat.
Íme, a kisült rántott tejbegríz krokettek:
Legközelebb kicsit kisebbre formázom őket.

Hozzávalók:
(4 személyre)

5 dl tej 
20 dkg búzadara 
2 ek cukor 
1 cs vanília cukor 
2 tojás sárgája 
pici só 
olaj a sütéshez 

A tejet felforraljuk a cukorral, vanília cukorral, pici sóval, majd lassan folytonos keverés közben hozzáadjuk a grízt és nagyon sűrűre főzzük. Hagyjuk kicsit hűlni. 
A tojássárgákat egyenként hozzákeverjük. 

Szokott módon panírozzuk és k
özepesen meleg olajban szép barnára sütjük. 
Tálalhatjuk csokoládé, vagy vanília  pudinggal, illetve lekvárral, vagy fahéjas porcukorban meghempergetve.
(Amennyiben a pudingot választjuk, a zacskón lévő utasítás szerint készítjük el.)
Megszórhattam volna még porcukorral, hogy pofásabb legyen, de minden gramm szénhidrát számít...
1 db tejbegríz-krokett szénhidráttartalma: 35,5 g + a csokipuding 1,5 dl = 16,5 g ch.

8 megjegyzés:

Adél írta...

Én nagyon szeretem:)

Neon Rider írta...

fincsíííí:)
látogass el hozzám, kövess :D

http://recept-tura.blogspot.hu/

MJ írta...

Hogy mik vannak!? Csak lesek, nekem annyira új. Még nem is hallottam róla. :))

Kati írta...

De jól jönne most:) Még sosem ettem ilyet, csak hallottam róla:)

trollanyu írta...

Roza, hogy ez milyen szuper ötlet, eszembe nem jutott volna, pedig szeretjük a tejbegrízt:) Mindenképpen ki fogom próbálni:) Szép hétvégét, szép ünnepet:)

Roza írta...

Lányok, és kedves MJ., finom. És olcsó és egyszerű:))

Kedves Jankó Ibolya! Követnélek, de lehetőséget nem találok rá a blogodban:((

Hankka írta...

Csenge mostanában gyakran kér tejbegrízt, lehet, hogy ez a változat is ízlene neki? :) Ki fogom próbálni! :)

Roza írta...

Hankka, tudom javasolni!:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...