Oldalmegjelenítések:

2013. július 6., szombat

Cseresznyelekvár

Még tegnap volt szerencsém szedni egy vödör csodálatos fekete cseresznyét. Ma neki is álltam, hogy lekvárt főzzek belőle. Még sosem főztem cseresznyelekvárt, ezért e szerint a recept szerint  készítettem el.

Tisztán mérve 3 kg volt a cseresznye, ehhez 3 cs. zselésítőszert használtam. Én sem turmixoltam le, csak krumplinyomóval nyomkodtam össze. (Kismenyem egyébként is szereti, ha darabos a lekvár:) A továbbiakban a tasakon leírtakat követtem.
Ennyi lekvár lett:
Ennek a 8 kis üvegnek is nagyon örülök:) Remélem, egy sem fog megromlani...
Reménykedem, hogy barackot is sikerül kapni valahonnan - előfordul:) - és akkor baracklekvárt is teszek el.
Azt hagyományosan főzöm, nem zselésítőszerrel. 

8 megjegyzés:

Rózsa írta...

Még én sem készítettem cseresznyéből lekvárt, viszont ettem, bizony nagyon finom.

trollanyu írta...

Gyönyörű színe lett, nagyon ügyes vagy Roza:) Szeretem én is a darabos lekvárt:)

Roza írta...

Rózsa, Trollanyu, köszönöm szépen:)

marisz57 írta...

Cseresznyéből még sose készítettem lekvárt, de biztos finom lesz!

Roza írta...

Isteni finom, Marisz!:) Egy kisebb üveggel megkezdtem, süteményt kentem meg vele. Mit mondjak? Valami csodás!:) Annyira örülök neki!:)

Kati írta...

Ilyet még nem készítettem, de biztos fini:) Mi meggzet tettünk el rengeteget:)

Roza írta...

Kati, sajnos, az idén nem jutottam meggyhez:( Olyan kevés termett, hogy azt megettük.

Unknown írta...

xilittel,DW negyedannyival milyen arányban kellene készíteni? cukor helyett?

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...