Oldalmegjelenítések:

2013. december 14., szombat

Karácsonyi sütemények készítése.

Még 8-án megsütöttem több tepsi mézes sütit.
Ezek csak sima cukormázat kaptak és elvittem az unokáknak, amikor mentünk Lilikét felköszönteni.
Úgyhogy, majd még egy adagot fogok sütni a jövő héten.
Tegnap a Stollen készült el,
amely most már alaposan becsomagolva várja a nagy napját. Valamint kisütöttem a kosárkákat.
Megtölteni ráérek még, az nem is tart olyan sokáig. Addig szépen be vannak dobozolva.
Ma pedig a darálós keksz sárga adagját sütöttem ki és díszítettem meg, majd dobozoltam be.
 A kakaós tészta a hűtőbe pihen, arra holnap kerül sor. A kakaósból is és a sárgából is egész adagot gyúrtam be, ezért nem készültek egy napon el. Aztán ember tervez... Bejelentkeztek az unokák:) Szerencsére a kakaós tészta már eleget pihent, így azt is kisütöttem. Majd fehér csokis díszítést kapnak a jövő héten. Ez az egyik doboz:
És már csomagoltam be a birssajtból is, amit ajándékba fogok elküldeni egy barátnőmnek.
Muffin papírra ültettem, tetejét pedig kókuszreszelékkel szórtam meg.
És készülnek már a saját gyártású egyéb ajándékaim is:)

2 megjegyzés:

Katalin írta...

De jól előrehaladtál :-) Szépeket készítettél! Én még csak egy adag mézest sütöttem, de az is elfogyott már :-) Majd a jövő héten folytatom, vagy inkább megkezdem a sütést :-)

Roza írta...

Katalin, muszáj iparkodnom, a menyem mindenórás, nem biztos, hogy a picurka megvárja a szentestét... Egyébként még van idő, a krémes sütiket még én is a jövő hét végén sütöm meg.

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...