Oldalmegjelenítések:

2013. december 28., szombat

Próbálunk napirendet

kialakítani, egyenlőre inkább kevesebb, mint több sikerrel.
A legfontosabb, hogy kicsi Zsozsóka szereti a kicsi Annácskát és ennek már többször jelét is adta.
De azért még mindig attól fél, anyucija elmegy.... Nyugtalanabbul is alszik, korán (nagyon korán) ébred.
Ma behívtam a szobámba, hogy bújjon az én ágyamba, onnan is lehet meséket nézni... A terv sikerült, alukált még kb. másfél órácskát.
A picurka jól eszik, alukál is (ahogy ez lenni szokott, leginkább napközben), de már gyakorlott szülők a fiatalok és ha Zsozsókával ilyen szépen ment elsőre minden, én nagyon optimista vagyok, hogy most is kialakul majd egy napirend, amihez aztán lehet tartani, ragaszkodni.

Látogatók még csak a gyerekek másik nagyszülei és nagynénijei voltak. Örültem, hogy sok aprósütemény sütöttem, örömmel fogyasztották:)
A távolabbi rokonságot, barátokat még kicsit későbbre ütemezték be látogatásra. Hadd erősödjön picit az újszülött.

Mivel az ünnepi ebédre érkezett meg anya és gyermeke, ez kissé felborította a terveimet, sajnos, egyetlen ételről sem sikerült képet készíteni:( De gondolom, egyéb blogokban bőven vannak szebbnél szebb és jobbnál jobb ételek, az enyém talán nem is hiányzik.)
Tegnap főztem csirkepörköltet galuskával, és töltött káposztát, még esélyes, hogy készül róluk kép:)

7 megjegyzés:

María írta...

A kicsik nagyon aranyosak együtt :).

Nem vagy egyedül a fényképek elmaradásával, én sem fényképeztem az ünnepi menüből semmit, teljesen elfelejtkeztem róla a nagy sürgés-forgás közepette.

Adél írta...

Isten hozta a kisbabát! Adjon a JóIsten nektek erőt és egészséget, hogy fel tudjátok nevelni őket!

Katalin írta...

Sok örömet és jó egészséget kívánok a szép nagy családdal!

Roza írta...

Maria, Adélka, Katalin, nagyon szépen köszönöm!!

Lívia írta...

Tüneményesek a kicsi babucik. Erőt, egészséget kívánok a szüleinek a felnevelésükhöz, a kicsiknek is minden jót és Neked is, hogy sokáig együtt legyetek és örüljetek minden percben egymásnak.
Boldog, békés, sikerekben gazdag új esztendőt kívánok Neked és a kedves Családodnak.

teller-cake írta...

Egy egészséges, gyönyörű babánál nincs is szebb ajándék, szívből gratulálok Nektek! :)

Roza írta...

Lívia, Teller-Cake, köszönöm szépen:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...