Oldalmegjelenítések:

2014. május 11., vasárnap

Currys csirkecombok pirított puliszka-galuskával, vegyes salátával

A currys csirkecombokat a változatosság kedvéért pirított puliszka-galuskával készítettem. Azért pirított, mert kanállal egy kevés forró olajba szaggattam őket és átpirítottam. Ez azért is jó volt, mert mire a tálalásra sor került volna, a puliszka kihűlt.
1 adag szénhidráttartalma puliszka nélkül 15 gr.
4 db puliszka-galuska szénhidráttartalma cca. 14 gr.

Vegyes salátával kínáltam.

2 megjegyzés:

mellissina2 írta...

Roza,nagyon szép a blogod,régen voltam itt,tudod,kevés időm van,de most nem bánom,mert még mindig nehezen viselem a történteket!De talán a nyáron,habár akkor is lesz munka.Nyári! puszil Piroska/mellissina!

Roza írta...

Drága Piroska, nagyon örülök, hogy benéztél hozzám! Igen, tudom, hogy nagyon sok a munkád...
Puszillak!

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...