Oldalmegjelenítések:

2014. november 27., csütörtök

Pirított csirkemell csíkok párolt zöldségekkel

 Hozzávalók:
(2 személyre)

25 dkg csirkemell filé
csípős curry,
csípős paprikaolaj,
szójaszósz,
őrölt bors,
őrölt chili
450 gr távol-keleti módra összeállított, fagyasztott zöldségmix
 A csirkemell csíkokat bepácoltam curry, csípős paprikaolaj, szójaszósz, őrölt bors, őrölt chili keverékében. Szobahőmérsékleten érlelődött kb. másfél-két órát. Ezután a wokot jól felforrósítottam, és beleöntöttem az olajos pácban érlelődött csirkemell csíkokat. Addig pirítottam, amíg szép pirosak nem lettek. Egy tányérra kiszedtem őket és melegen tartottam.
A vegyes zöldségköret ma egy 450 gr-os távol-keleti módra összeállított zöldségmixből állt, amely tartalmazott fehér káposztát, bambuszrügyet, fekete gombát, póréhagymát, zöld- és piros paprikát, vöröshagymát, zöldborsó hüvelyt.
A pácolt hús után visszamaradt olajra öntöttem a zöldségeket, és addig pároltam őket nagy lángon, amíg mind átforrósodott, de még roppanós maradt. Ezután megsóztam. Más fűszert nem akartam használni a zöldségekre, hadd érződjön az egyes zöldségek íze, zamata. Az olaj pedig eleve fűszeres volt, amiben sütöttem.
1 adag szénhidráttartalma 19,5 gramm.

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon ínycsiklandó, igazán fincsi lehetett :-)

Roza írta...

Szeretjük az ilyen ételeket, hasonló, de mégis mindegyik más:)

Ági írta...

Igen! Ezekben a receptekben nekem nagyon tetszik a bravúros fűszerezési technika. :)

Roza írta...

Ágikám, nekem is az tetszik:)) Más fűszerezés és máris más étel:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...