Oldalmegjelenítések:

2015. január 16., péntek

Tarhonyás hús házi savanyúsággal

Az új esztendőben sem könnyebb semmivel kitalálni, mi legyen nap, mint nap az ebéd.
Annácskával a tarhonyás hús mellett döntöttünk. Hozzá finom házi vegyes savanyúságot fogyasztottunk.
Kétféle tarhonyás húst szoktam készíteni. Az egyik pörköltes, ezáltal piros, a másik zöldséges, ezért a tarhonya fehér:)
Az már csak részletkérdés, hogy zöldségeket kisebbre vágtam itt, és zöldbab is van benne a borsó és a sárgarépa mellett. A hús pedig darált sertéshús. De ugyanúgy készült mint a másik:)
A vegyes savanyúság zöld paradicsomból, hagymából és birs szeletekből állt. A birs ízlik a legjobban és abból nem tettem el olyan sokat. Csak próba volt.
Jövőre - ha megint sok birsünk terem - sokkal többet teszek el savanyúságnak belőle.

2 megjegyzés:

netuddki írta...

Ez remek! Bár burgonyamentes, de megrendeltem magamnak a volt menyasszonyomnál.
(Majd eszek utána krumplicukrot)

Roza írta...

Csak azt teheted, én sosem teszek bele burgonyát. A tarhonyában bőven elég a szénhidrát, nem kell még a krumplié is:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...