Oldalmegjelenítések:

2015. február 27., péntek

Farsang.

Tudom, elmúlt már pár napja, még a farsang farka is, de mesélni még lehet róla :)
Először a pici unokáim bölcsis farsangjáról mutatnék 1-2 képet. Zsozsóka Bogyónak, a csigafiúnak öltözött. De hát, milyen egy öntudatos 2 , 5 éves, mire arra került a sor, csak a csigaházat volt hajlandó felvenni és a csiga szarvakat.  A hozzá tartozó ruhát nem:(
Kicsi Annababa is részt vett a "nagyok" farsangján, ő volt Babóca, a katicalány:)) Nagyon örültünk, hogy engedte magára tenni a katica jelmez szárnyait, mert itthon, amíg próbáltunk, amikor Zsozsóka felvette a hátára a csigaházat, Annácskának egy kis hátitáskát kellett a hátára tenni, a katica jelmezt nem engedte:))
Szerencsére ahol fontos volt, a bölcsiben minden gond nélkül felvette a katica jelmez szárnyait:) Egyenlőre sapkát a katica-csápokkal még nem erőltettük.
Aztán a Nyugdíjas Klubban a seniorok is farsangoltak:)) Én teafilternek öltöztem.
Amikor itthon felpróbáltam a jelmezt, nem kis riadalmat okoztam a kislányok között:))
Hiába mondtuk, hogy a mama az, hiába hallották, hogy az én hangomon szól a "valaki", tátott szájjal csodáltak:) De közelebb jönni, közös képet készíteni, azt nem!:)
Pedig már a szemüveget is levettem:)
Másnap, amikor én farsangolni mentem, a szülők pedig mentek Zsozsókáért a bölcsibe, említették neki, hogy "a mama nincs otthon, mert farsangol. Bulizik, mint amikor nektek volt a bölcsiben a farsang." Zsozsóka hallgatott egy kicsit, majd megkérdezte: "És az a csúnya teás bácsi is ott lesz?!":))  Drágáim, a szemüknek sem hittek:) Kizárt, hogy a mama lett volna a jelmezben... A mamukánk!:)
A farsangunk egyébként nagyon jól sikerült, harmincan öltöztünk jelmezbe. Ott is készültek képek, video, de az majd csak "valamikor" kerül hozzám. Addig fogadjátok szívesen ezt a kis beszámolót:)

Megjegyzés:
A jelmez nem a saját ötletem volt, Mariann ötlete alapján készítettem. 

5 megjegyzés:

Lívia írta...

Nagyon kedves kis beszámoló. A kicsi lány unokáid csak picikék még ahhoz, hogy felismerjék a nagyikájukat egy jelmez alatt. De olyan tündéri aranyos kis pofikájuk van, hogy én nagyon szeretném kicsit megnyomorgatni, megszeretgetni őket.

marisz57 írta...

Roza, jót mosolyogtam a bejegyzés olvasása közben.
Nagyon tündériek az unokáid! És a nagyijuk is szemrevaló teafilter volt a farsangi buliban! :)

Roza írta...

Lívia, Marika, köszönöm szépen!
Nagyon aranyosak vagytok!:)

Ani írta...

Nagyon ötletes volt a jelmezed, és a kicsiké is.

Roza írta...

Köszönöm szépen, Ani:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...