Oldalmegjelenítések:

2015. június 15., hétfő

Lecsós szelet puliszkával

Ahhoz még elég drága a paprika és a paradicsom, hogy lecsót készítsek az egész családnak. Ezért gondoltam ki, hogy lecsós szeletet készítek:) Puliszkával.
A legjobb  a főzésben az, hogy sosem készítem el kétszer ugyanúgy az ételeket. Most pl. a lecsót kiolvasztott szalonnával kezdtem el.
 A húsokat sóztam, lisztbe forgattam, forró olajon hirtelen átsütöttem. Amikor minddel végeztem, beletettem a lecsóba és ott puhult meg. Még finomabb, mint ha vizet öntök alá és úgy puhul meg a hús:)
Egyetlen szépséghibája volt csak a mai ebédünknek: korán készen lettem vele. 10 órakor már ebédelhettünk volna...  A puliszka nem hűlt ki, de megdermedt.  Igaz, annak is van előnye, szépen lehet adagolni.  Most nem sütöttem át a galuskákat, csak adagoltam és mellé a lecsós szeletet.
Finom volt:)

Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...