Oldalmegjelenítések:

2015. november 26., csütörtök

Fokhagymás csirkemell csíkok sült tökkel és -céklával, friss tyúkhúr salátával.

Hozzávalók:
(2 személyre)

30 dkg csirkemell filé
1 ek. kókusz olaj
1 nagyobb gerezd fokhagyma
Himalája só

25 dkg tisztított sütőtök kockák
25 dkg tisztított cékla kockák

2 marék friss tyúkhúr
Elkészítése:

A megtisztított tök kockákat és a cékla kockákat két külön edénybe tettem. Lefedtem és addig sütöttem a sütőben, amíg a tök is és a cékla is megpuhult. A tök hamarabb elkészül, azt kivehetjük és melegen tarthatjuk. Se só, se egyéb fűszer nem kell rájuk, mindegyik kellemesen édeskés, sütve.
A csirkemell filét csíkokra vágtam. Megmostam, de a nedvességet papírtörlővel felitattam róla. Egy serpenyőben  felforrósítottam a kókuszolajat, rátettem a csirkemell csíkokat és éppen csak addig pirítottam mindkét oldalát, amíg kifehéredett és cseppnyi színt kapott. Ekkor ráreszeltem a fokhagymát, egyszer jól átforgattam, de annyira nem, hogy a fokhagyma megpiruljon. Utána kevés himalája sóval  megszórtam. A tyúkhúrt folyó víz alatt leöblítettem, majd tálaláskor fehér balzsamecettel ízesítettem.
                                     



2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jól néz ki az ebéded, Rozika, de mitől fokhagymás a csirke?

Roza írta...

Köszi, látod, észre sem vettem!:)) Rá kell reszelni egy nagyobb gerezd fokhagymát... Mindjárt javítom!:)

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...