Oldalmegjelenítések:

2016. május 21., szombat

Pirított csirkemell párolt zöldségekkel

Ma a család mákos gubát kívánt ebédre. Tudtam, hogy Zsófika menyemnek nem igazán lesz ínyére a nem éppen fogyókúrás étel, bármennyire finom is.
Találtam a hűtőben egy fél csirkemellet és elkészítettem pillanatok alatt ezt az ízletes és egészséges ételt.
Hozzávalók:
(1 személyre)

15-20 dkg csirkemell filé
őrölt bors
szójaszósz
kevés csípős curry
őrölt gyömbér
25 dkg mexicói zöldségkeverék
2-3 ek. olaj
csipetnyi só
vágott, friss koriander
vágott, friss petrezselyemzöld
vágott, friss bazsalikom

Elkészítése:

A csirkemell filét csíkokra vágtam. Megszórtam kevés őrölt borssal. 1 ek-nyi szójaszószt tettem rá, majd kevés csípős curryt és őrölt gyömbért. 1 ek.-nyi étolajjal meglocsoltam és alaposan összekevertem a húst a fűszerekkel. Kb. félóra ideje volt állni.
Egy serpenyőben 2 ek-nyi olajat felforrósítottam és beledobtam a csirkemell csíkokat. Kevergetve fehéredésig, ill. enyhe pirulásig sütöttem őket. Ez szinte csak pár percnyi idő. Utána kivettem a serpenyőből és melegen tartottam.
Az olajat visszaforrósítottam és rádobtam a mexicói zöldségkeveréket. Sóztam, majd fedő alatt néhány perc alatt puhára pároltam. Utána levettem a fedőt és gyorsan elpárologtattam róla a felesleges vizet. Hozzáöntöttem a zöldségeket a húscsíkokhoz, majd tálaltam.

Tálalásnál frissen vágott koriander-levéllel, petrezselyemzölddel és bazsalikommal szórtam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...