Oldalmegjelenítések:

2016. október 27., csütörtök

Lecsó hajdinával, májas hurkával

Ma is, mint általában, ha egyedül vagyok itthon, egyrészt nehezen szánom rá magamat arra, hogy főzzek valamit, másrészt a gond ugyan az: mit?:)
Tegnap leszedtem még az utolsó paprikákat, ezért elhatároztam, még egy utolsó friss lecsót készítek.
A kiolvasztott szalonna zsírján pároltam üvegesre a hagymát, tettem rá a paradicsomot, végül a zöld és fehér paprikát. Egy paprika kissé csípős volt közöttük, de nagyon finom ízt adott az ételnek! Megsóztam. Amikor még elég leve volt, de már nem sok kellett, hogy elkészüljön, rászórtam fél marék jól megmosott hajdinát, meg néhány karika májas hurkát. Utána már csak addig főztem, amíg a hajdina megpuhult. Kb. 20 perc. Még egyszer megkóstoltam, hogy elégséges-e a só, majd tálaltam.
(Megjegyzés: aki még nem készített hajdinát, úgy számoljon vele, hogy kb. háromszoros mennyiségű folyadékot simán felvesz.)

3 megjegyzés:

Lívia írta...

A lecsót szeretjük, de hajdinával még nem készítettem. Biztos finom lehet, és jól is néz ki.

Kati írta...

Én is az utolsó zöldségekbőlből lecsót készítettem, rántottáson :) Pusyillak, jól vagy? Rég jártam nálad :)

Roza írta...

Líviám, én is most próbáltam ki, milyen is a hajdina. Semmi különös, akárha tarhonyával készítettem volna. És finom volt! :)

Kati, tényleg régen jártál nálam!:) Örülök Neked! Jól vagyok, de igazából sokkal kevesebbet blogolok mint régebben:( Te is jól vagy?

Blogomban az általam készített ételek receptjei és a róluk saját magam által készített képek szerepelnek.
Bármelyik recept, vagy kép elvihető, de felhasználás esetén kérem a forrás megjelölését.
Köszönöm szépen.

2011. május 08-tól:

free counters

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...